Webinary BHP

Webinary BHP

Webinary BHP to szkolenia BHP prowadzone na żywo przez internet. W ten sposób prowadzimy szkolenia wstępne i okresowe BHP dla wszystkich grup zawodowych, również dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych. Szkolenia prowadzone są przez specjalistów ds. BHP. Po ukończeniu szkolenia możemy wystawić zaświadczenie podpisane podpisem elektronicznym i przesłać je niezwłocznie bądź wysłać je pocztą. Szkolenia BHP prowadzone są zgodnie z wytycznymi rozporządzenia w sprawie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Jak skorzystać z webinaru – szkolenia prowadzonego przez internet?

Zwróć uwagę na harmonogram najbliższych szkoleń (w „bieżące szkolenia”) lub zgłoś zapotrzebowanie na szkolenie.

Zgłoś chęć uczestnictwa w szkoleniu wysyłając zapytanie albo zadzwoń.

Prześlij na biuro@egop.pl wypełniony FORMULARZ ZGŁOSZENIA.

Prosimy oczekiwać na email potwierdzający przyjęcie Twojego zgłoszenia oraz ze szczegółowymi informacjami na temat wydarzenia.

Po uiszczeniu opłaty na podstawie wystawionej przez nas faktury pro forma otrzymasz link do zalogowania się. Po dokonaniu opłaty fakturę prześlemy droga elektroniczną (e-fakturę).

 

Wszyscy uczestnicy biorący udział w wydarzeniu online muszą dysponować następującym sprzętem:

  • komputer PC z kartą dźwiękową,
  • zalecany zestaw słuchawkowy (można też słuchać webinaru przez głośniki komputera),
  • oprogramowanie (Microsoft XP/Vista/7), w zależności od oprogramowania konieczna jest także Adobe Flash Player w wersji wyższej niż 10.0,
  • łącze internetowe o przepustowości przynajmniej 256 kbps,
  • przeglądarka internetowa: Internet Explorer – wersja 7 lub wyższa, Google Chrome, Mozilla Firefox, wersja 10 lub wyższa.